jump to navigation

La restauració aposta pels cupons descompte per a incentivar el consum 14 Juliol 2011

Posted by aciadmin in Campanyes.
trackback

Servei de plats a un restaurant

QUÈ

Grans grups de restauració com Cañas & Tapas, Fresh&Co, Ribs, Istanbul Döner Kebap, Salad&Co, Cervecerías la Cruz Blanca o Fast Good han apostat ja per atraure nova clientela amb ofertes i descomptes davant el canvi de tendència en el consum a causa de la crisi econòmica. Es per això que les empreses han començat ja a concebre els vals descompte com una nova via per atraure clients.

COM

El mercat de cupons descompte és un dels que més creixement registra a Internet. L’últim any, més de 20.000 vals descompte per a tota mena de serveis van ser descarregats pels consumidors en aquesta plataforma, dels quals més de 10.500 van ser sol·licitats entre maig i juliol. El sector de menjars i begudes va despertar el major interès per part dels consumidors amb la descàrrega de més de 6.100 cupons, seguit de l’oci i l’esport, amb més de 2.000 cupons, i Salut i Bellesa amb més de 1.400.
Font: Gencat.cat  -Tendències en el retail

PER QUÈ

Aquest creixement en la demanda d’ofertes ve causat perquè el consumidor pre-crisi “presumia del que s’havia gastat”, mentre que en l’actualitat “presumeix del que s’estalvia”. Es tracta d’una nova forma d’augmentar els beneficis per a les empreses, ja que suposa el llançament d’ofertes temptadores per als clients que arriben a un nou públic, però “sense contaminar” la seva clientela habitual.
Anuncis

Comentaris»

No comments yet — be the first.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s

%d bloggers like this: